søndag den 16. januar 2011

I dag er det min fødselsdag....



Ja jeg har fødselsdag i dag og runder faktisk et ret skarpt hjørne... Tænk jeg bliver 40 år... HURRA til mig. Det giver anledning til lidt refleksion her over morgen-teen, mens maven hopper op op og ned med en lille gut som i dag meget aktiv... Det kan godt være min fødselsattest siger 40 år, men mit liv - min verden - er helt anderledes. Eller i hvert fald i forhold de forestillinger jeg gjorde mig for 20 år siden. Dengang var man jo gammel når man nåede til alderen fra Bjarne Lillers famøse sang "ensom dame 40 år". Jeg er så hverken ensom eller gammel skal jeg understrege... Men jeg har mange sjove minder med fra et "laaang" liv ;). Og husker også,omend lidt svagt, da Mabel vandt det danske melodi Grand Prix med BOOM BOOM... og mit hjerte blev tændt for musikkens skønne mænd :). Til sidst skal det siges, at det med at være 40 år "ung" og med baby i maven er lidt af en tradition i min familie. I hvert fald gjorde min mor det samme med mig ;)

I går aftes havde jeg hele min familie her hjemme hos os, hvor jeg, for første gang tror jeg, havde kastet mig ud i en 3 retters menú...Det var en hård dag op til aftentiden, som også stod på mega kagebagning, da en stor venneflok og kollegaer i dag kommer forbi til eftermiddag... Men det var en super hyggelig aften i går og jeg er sikker på, at dagen i dag også bliver super fin :) TILLYKKE TIL MIG !


1 kommentar:

  1. Stort til lykke til dig!!
    Det er et rigtig fint fødselsdags-indlæg du har lavet, tanker uden sentimentalitet!
    Jeg ønsker dig en dejlig dag.
    Hip hip hurra fra Helle.

    SvarSlet