lørdag den 22. januar 2011

En tur i biffen

i går ... Så Black Swan, og den skal hermed anbefales på det kraftigste. En fantastisk film med Natalie Portman i hovedrollen. Og wauw, hvor spiller hun røven ud af bukserne. Hun har bestemt fortjent en Oscar i år. Hep hep fra mig. Filmen er en elegant fortælling ind i den unge balletdanser Ninas kaotiske indre, mens hun danser sig  ind i rollen i Svansesøen. Underlægnings-musikken og lydende gengiver stemningen så fantastisk, så man virkelig overgives til det originale plot i historien. Alt spiller sammen her og en fantastisk film er født.


3 kommentarer:

  1. Hej Ulla. Vi har købt tallerkener det samme sted, fordi jeg var et hurtigt smut forbi Odense den anden dag - og jeg købte en og lod tre blive tilbage:)

    SvarSlet
  2. Hej Ulla!

    Ville bare ønske dig et forsinket tillykke med din fødselsdag - det er simpelthen smuttet min næse forbi - tror vist allerede min boble er begyndt at tage form :-S
    Jeg sender dig en mail når jeg er med i forhold til bukserne, lige pt driller hænder ufattelig meget så jeg hænger lidt i bremsen ALLE steder efterhånden - godt at det snart er tid for Lillebror at komme ud ;-)

    Håber alt går godt med dig og mavsen, og at det nye sengemiljø har hjulpet;-)

    Knus Louise

    SvarSlet