fredag den 6. juli 2012

Lykkelige og ulykkelige dage



Det er virkelig længe siden, at jeg sidst har skrevet her på bloggen. Tiden er gået sin vej over stok og sten. Meget er sket i mellemtiden og der har været både lykkelige og ulykkelige dage.
De 2 vigtigste og smukkeste dage var
den 30. april, hvor min lille Sigurd fyldte 1 år og den 4. maj, hvor min store dreng -Lukas - konfirmeret. Det var store skridt at skulle forholde sig til på en gang. Men vi kom igennem begge epoker med glæde, dejlige mennesker og skønsang :-)..



Ulykkelige dage. Ja en dag først i juni glemmer vi aldrig i vores lille familie. Lille Sigurd fik fat på en kop skoldhed te og vupti... av jeg får stadig tårer i øjnene, og det er så svært at skrive om. Men den lille mand fik sig en 2 grads forbrænding på bryst/mave og lille hånd.. Heldigvis blev det kun overfladisk, nok fordi han havde 2 lag tøj på, vi reagerede lynhurtig med lunken vand i badekarret og hurtig afsted baaabuuu med ambulancen til OUH (som næsten ligger i vores baghave). Summasummarum er, at den lille fyr klarede det så flot og hans mærker på kroppen i dag bliver så fine (som de nu kan)... (Uh det er en mors (og fars) værste mareridt...
Og det gør så ondt at skrive om, men jeg vil også gerne fortælle om det og gøre opmærksom på at slemme ting sker, og få nu de tekopper væk fra de små...av av mit hjerte.......


Derudover er jeg blevet afskediget fra mit arbejde - pga. nedskæringer og heraf økonomi. Det betyder så jeg på det seneste har gået til coach og det er virkelig godt. Kan anbefales til alle. Det er sundt at få set lidt på sig selv og sin situation med nye øjne.  Jeg er nu i gang med en proces, hvor jeg skal finde/genfinde mig og se hvad der kommer ud af det :-) . Det må jeg vidst følge op på.









1 kommentar:

  1. Kære Ulla,
    først et stort tillykke med begge de skønne prinseprinser! Wow, det er lækker dyt Lukas står med der på billedet ;-)
    -og så et KÆMPE stort kram, åh hvor jeg dog føler med jer over den frygtelige episode med lille Sigurd! Av-av-av både på ham og i mor og fars hjerte! Du har helt ret, det er enhver forælders mareridt, men hey husk nu at selv om vi er over de kære små så kan det gå galt - og sådan en omgang ønsker ingen at stå i. I gjorde det helt rigtige, og det glæder mig at lille Sigurd nok skal komme sig :-)
    Et ekstra stort kram til dig oven på den grimme oplevelse. Kram Louise

    SvarSlet