torsdag den 19. maj 2011

Alt er vel... mine dejlige drenge

Endelig spiser lille Sigurd fra mit bryst og tager på.. Jubii !!!!
Vi havde flere besøg fra sundhedsplejersken, for at få tjek på den lille mand og vores ammeproblemer. Men endelig ser det ud som om at bølgen er vendt. Meen så ser det ud til at jeg fået svamp i brysterne... Øv øv, men vi klarer os igennem det gør vi... smerter pyt med det bare den lille får sin mad. Jo, og så er jeg stadig skæv i bryststørrelsen :-) da Sigurd næsten kun vil spise fra venstre bryst.

Men efter en periode med hormonal modergråd så er vi ved at få det hele til at gå op i en rigtig god retning.
Så alt er vel her. Og hver dag er ren lykke med vores vidunderlige lille Sigurd, som bare er det dejligste, Sigurd og storebror Lukas.

6 kommentarer:

  1. Hvor er han bare fin, smuk og lækker! Stort tillykke med ham :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt, at det går fremad nu! Han ser bare så skøn ud!

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre at der er fremgang. Han ligner en der trives.

    SvarSlet
  4. ØV! Hvis det kan hjælpe lidt på lille mandens sutterier så har jeg GIVE AWAY på sutter hos mig! Sådan nogle fra Philips Avent!
    Anyway, jeg håber at i rocker der hjemme for det er ved at være lang tid siden at blogland har hørt fra dig! (og det skal ikke tages på den der stressede måde at NU bliver du bare nød til at få skrevet et indlæg! Ta det bare som et skulderklap!!!! :))

    SvarSlet