tirsdag den 12. april 2011

Har altså ikke født endnu...

Men tror ikke det vare så længe. :-) Men igen man kan aldrig vide. Jeg Kan bare mærke at kroppen trækker op til noget. Jeg er godt nok ved at være tung i mit bækken og mens smerter stråler ned foran og bagpå. Babybror bokse-bumler stadig godt rundt derinde. Eller så godt som han kan komme til, og små fødder stikker ud hist og her :-). Hovedet sidder fast og dybt i mit bækken, så igen tror jeg ikke det vare så længe. Spændende men også skræmmende. Alligevel så glæder jeg mig til det hele. 37 uger i morgen, så han skulle jo også være klar. (Fødte storebror 36+6, som i dag wow....)

3 kommentarer:

  1. Kære Ulla! Hvor er det altså bare spændende! -glæder mig vildt på jeres vegne og at I er så langt allerede:-)
    Vildt at du fødte storebror 36+6, det må være lidt mærkeligt at tænke på med en lillebror inde i maven;-)
    Jeg ønsker dig en skøn dag og en skøn sidste tid af din graviditet!
    Knus Louise

    SvarSlet
  2. Pu ha hvor er det spændende! Tænk at det kan blive lige pludselig! Jeg er 35+6 og hun suser stadig rundt derinde. Hun har i hvert fald ikke at sig fast endnu. Håber at hun bliver derinde lidt endnu, kæresten kommer nemlig først hjem igen næste onsdag.....

    SvarSlet
  3. Hej Louise og Dorthe. Ja det er så spændende nu... Og i dag er lillebror fuldbåren, så vildt!. Og Dorthe også så spændende hos dig/jer, mon ikke hun bliver i sin hule i god tid endnu. (Det har jeg også besluttet vores lillebror gør, mindst 1 uge i hvert fald ;-))
    Knus Ulla

    SvarSlet