mandag den 25. april 2011

Cykeltur til Fruens Bøge og av...

Solen skinner og det er så dejligt. Cyklen blev derfor fundet frem og med højgravid mave gik turen til Fruens Bøge og Skovsøen i Odense. Dejligt at nyde en kæmpe is i solen i selskab med god veninde og med sprudlende forårskåde unge mennesker omkring sig. Cyklede ad åstien hjem, så hyggeligt med fuglefløjt, høj sol, bare arme og springende fisk i åen. Turen gik derfor (og pga. mavsen i sloooowmoootion). Men pludselig av.. hey... sprjæt... hvad var det? pludselig lå eller sad jeg der på stien . Det var vidst en gren,  der havde forvildet sig ind i mit forhjul, så cyklen bare sagde stop! og meget hurtigt... Havde under faldet lavet et stunt, så maven heldigvis var fuldstændigt uskadt. Men min venstre fod er en helt anden historie (+ div skrammer og blå mærker på arm og hænder). Ganske blå, lilla, grøn og hævet er min fod og meget meget øm. Men jeg hviler den og den er i bedring. Og hey solen skinner og baby spræller i maven, så den fod kan bare komme an!!!
Og i morgen cykler jeg igen....
(Øv havde glemt mit kamera)

3 kommentarer:

  1. Pyha, ikke mere cyklen til den dame. Godt der ikke skete noget med mavsen. Og hey, foden kan vel bare være grund til endnu mere forkælelse fra kæresten ;)

    SvarSlet
  2. Øhhh... god bedring med foden, og pas godt på dig selv!

    SvarSlet
  3. Tak tak søde piger. Ja noget at stunt jeg lavede for at beskytte maven. Finder stadig blå mærker rundt om på ben og arme, men pyt med dem :).
    Ja Malene god grund til mere forkælelse, absolut ;)

    SvarSlet