tirsdag den 17. august 2010

Farve til håret

Dagen i dag blev så markeret med en mindre happening i Ungdomshuset. Jeg fik nemlig farvet mit hår i al offentlighed :). Det blev samtidig en mulighed for at "score" elever til fritidshold i Ungdomsskolen. Jeg skal nemlig have et hold under titlen Den store spa dag, hvor alt med pleje, hårfarve + tur til Slotsøbadet i Kolding er muligt. Og eventen fik mange søde kommentarer fra pigerne (og drengene) fra 10 klasse. Og flere sagde, at de klart ville med...
Hårfarven jeg har brugt hedder Sanotint Classic, og farver håret uden at skade det. Sanotint Classic indeholder ikke ammoniak, parabener, tilsatte metaller, formaldehyd og er nikkel testet. Læs mere her.

Jeg er ihvertfald meget  glad for at bruge den hårfarvemetode når jeg nu skal lysne mit hår (bund) lidt. Det er svært at finde bedre produkter der lysner, hvis man vil udenom for mange kemikalier. Nu skal jeg så bare snart klippes... Det er også ved at være 1 år siden næsten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar